Populaire YouTubers maken vlog voor SunnyTent
Bergeijk – Afgelopen donderdag bezochten de populaire YouTubers Boaz van Boggelen en Jesse Heffels de jeugd in Bergeijk. Beide vloggers delen hun freerun kunsten via social media. Het aantal viewers op hun YouTube-kanalen loopt vaak richting een half miljoen kijkers. Dat ze ook populair zijn in Bergeijk, bleek wel door de aanwezigheid van veel jeugdige fans.
Boaz en Jesse waren in Bergeijk om een vlog te maken over SunnyTent. Dit is een transparante tent, die over een zwembad wordt geplaatst, waardoor het water snel warm wordt en schoon blijft. Via trampolines sprongen de YouTubers in het zwembad, dat was geplaatst op het grasveld in het centrum van Bergeijk. De ruim 120 aanwezigen en de 16 kinderen die een VIP Meet & Greet arrangement hadden gewonnen, zagen het duo vele salto’s en andere stunts in het water maken, waarna ze ruim de tijd namen om met alle fans op de foto te gaan.
Anton Kleemans, mede-eigenaar van SunnyTent, was content na afloop van het event: ‘De jeugd heeft een schitterende middag gehad. Boaz en Jesse namen ruim de tijd voor alle aanwezigen en er was continu interactie tussen het publiek en de YouTubers. En voor ons is dit een nieuwe manier om het publiek te bereiken, want hun bereik is gigantisch.’
Aankomende woensdag zal Boaz de vlog publiceren op YouTube. Het reclamebureau Boost Creators uit Eersel begeleidt het Bergeijkse bedrijf SunnyTent met het verder uitbouwen van het merk door middel van het inzetten van influencers.